Blog tehnologic 1C de la Contabilizare

  1. Prima pagină
  2. Blog tehnologic 1C de la Contabilizare
Filters

Evidența managerială. După implementare. Partea 5

Evidența managerială
0
Evidența managerială. După implementare. Partea 5 - Blog

1) Asistență și remedierea erorilor. Este important să completați formularele corect, să nu scurtați timpul de completare și să nu omiteți etapele importante. 2) Formarea rapoartelor finale de management. Acesta este un pas tehnic și unul dintre cei mai simpli pași în introducerea contabilității de gestiune.

Contabilitate manageriala. De ce ai nevoie. Partea 1

Evidența managerială
0
Contabilitate manageriala - experiența de implementare de la zero. De ce ai nevoie. Partea 1

Contabilitatea managerială este necesară pentru managementul companiei pentru a obține răspunsuri la următoarele întrebări: care este marginalitatea produselor și câte produse trebuie vândute pentru a ajunge la punctul de rentabilitate; cât și ce produse trebuie vândute pentru a atinge obiectivele de profit.

De ce aveți nevoie de contabilitate de gestiune

Evidența managerială
De ce aveți nevoie de contabilitate de gestiune
Contabilitatea de gestiune realizează necesitatea obiectivă a personalului de conducere al companiei de a înțelege starea actuală a lucrurilor în dinamică și de a controla această stare. Oferă control asupra stării nu numai a întreprinderii în ansamblu, ci și a proceselor și proiectelor interne. Contabilitatea de gestiune nu este specificată…

“Evidența managerială” Contabilizare 4.0. Soluție în baza de 1C Întreprindere

Evidența managerială
Soluția aplicată „Evidența managerială” bazată pe 1C Întreprindere pentru Moldova, face posibilă creșterea eficienței companiei, oferind proprietarilor și managerilor o gamă largă de instrumente de management, iar angajaților – noi oportunități de muncă productivă. Soluția nu este supraîncărcată cu funcții inutile, și se adaptează cu ușurință la particularitățile managementului organizației…

Ce este evidența managerială?

Evidența managerială
Ce este evidența managerială
Evidența managerială – reprezintă un sistem de colectare, înregistrare și evidență a resurselor companiei. Scopul – pregătirea și prezentarea informației și indicatorilor către nivelul managerial al organizației. Principala sarcină al evidenței manageriale reprezintă răspunsul la întrebarea, în ce stare se află organizația, cum trebuie repartizate resursele existente ale companiei pentru…
Meniu