Compania AIS Technologii este specializată în implementarea de proiecte pentru automatizarea sistemelor de contabilitate și management bazate pe 1C în întreprinderile mici și mijlocii.

Istoria companiei

Contabilizarea a fost înființată în ianuarie 1997.

Primele produse, primele succese

La sfârșitul anilor nouăzeci ai secolului trecut, piața software-ului contabil bazat pe 1C era o propunere haotică a configurațiilor rusești cu revizuire și adaptare la legislația moldovenească. Această „plăcere” a fost extrem de costisitoare și consumatoare de timp.

1C Contabilitate 1.6 pentru Moldova

În 1998, am fost primii care oferim pieței o soluție standard pentru 1C: Contabilitatea 1.6 pentru Moldova. Acest lucru a predeterminat creșterea rapidă a vânzărilor și, în consecință, promovarea companiei. Până în prezent, cea mai mare parte a utilizatorilor 1C: Enterprise 7.7 sunt utilizatori ai configurațiilor noastre în diferite interpretări ale altor companii.

Soluție Contabilizare 4.0

În 2005, am fost primii în Moldova care au creat o nouă soluție standard cuprinzătoare pentru Moldova Contabilizare 4.0 bazată pe 1C: Enterprise 8. Complexitatea abordării și construcției sistemului informațional ne permite să îl poziționăm ca un sistem ERP.

Clouds.md – Închiriați 1C online

8 programe 1C în cloud.
În 2015, am fost primii care au lansat un serviciu complet – 1C Online Rent. Suntem singurii care oferim soluții civilizate de contabilitate în cloud în Moldova. Astăzi este posibil să utilizați cloudul la www.clouds.md la un nivel profesional și organizațional ridicat.

Soluție Contabilizare 5.0

În 2019 lansăm o nouă generație de software Contabilizare 5.0. bazat pe 1C: Enterprise 8.3. Această soluție a fost dezvoltată inițial ca un „cloud” bazat pe cele mai recente și mai avansate dezvoltări ale 1C în sine în domeniul creării de soluții cloud.

Soluția noastră de contabilitate temporală, care face parte din Contabilizare 5.0, nu are analogi în Moldova.

Principala noastră valoare și succes sunt Oamenii

Astăzi avem specialiști cu înaltă calificare care sunt capabili să rezolve probleme de afaceri de cel mai înalt nivel de complexitate.

Timp de 25 ani ne ocupăm cu automatizarea întreprinderilor în baza platformelor 1C. Am început cu platforma 6.0 și pînă la 8.3. Am dezvoltat o serie întreagă de soluții tipice pe diverse platforme, în tot acest timp automatizînd cel puțin evidența contabilă, în mai mult de 5000 de întreprinderi.

Dacă anterior, conducătorii întreprinderilor, în cea mai mare parte erau interesați în exclusivitate de automatizarea evidenței contabile, acum mulți se gîndesc la necesitatea automatizării Evidenței Manageriale. Evidența Managerială, la rîndul său, se referă nemijlocit la Business Procese.

Există două iluzii stabilite.
Prima – este suficient să inventăm un business proces ideal și el cu siguranță va lucra, pentru că este atît de logic și corect! Dar acesta nu lucrează. Evident că îi facem de vină pe toți cei din jur, pentru că nu au înțeles ideia. Însă acesta nu lucrează, pentru că dorința de a implimenta un business proces inventat și netestat – reprezintă doar impunerea fanteziilor voastre și nu punerea lucrurilor în ordine în realitatea existentă.

Altă variantă. Business procesul există, dar nu lucrează suficient. Iluzia “Hai să-l automatizăm și va fi bine tuturor!” – Nu va fi! Prin automatizarea haosului, obținem haos automatizat!

Business Procesele, în general nu sunt despre automatizare.
Business procesle reprezintă sistemul sangvin al unei companii. Acesta trebuie să existe și să lucreze bine. Și doar atunci cînd aceata există și lucrează bine, putem pune în discuție automatizarea lui.

Iată, de fapt, acest serviciul de întocmire al Business Proceselor, ca ordine de desfășurare și dezvoltare al afacerilor noi și oferim.