1C:Comerț cu amănuntul pentru Moldova

Preț – 6000 lei

„1C:Comerț cu amănuntul 8 pentru Moldova” ajută la automatizarea completă a tuturor proceselor principale ale afacerii atât într-un magazin individual, cât și într-o rețea de magazine.

Programul se potriveste conexiunii cu echipamente comerciale și sisteme de etichetare.

Este configurat individual pentru sarcinile diferitelor domenii de comerț și ajută la creșterea eficienței magazinului.

Aplicare

1. Vânzări cu amănuntul

– Automatizarea proceselor principale ale unui magazin mic (cu excepția evidenței contabile)
– Managementul informațiilor normative
– Marketing și analitică în magazin
– Gestionarea achizitiilor si stocurilor

2. Rețea de magazine cu amănuntul

– Regim de lucru în rețea
– Managementul operațiunilor de depozit
– Locul de muncă al casierului în magazin
– Marketing și analiză în magazin
– Gestionarea achizitiilor si stocurilor

Descrierea produsului

„1C:Comerț cu amănuntul 8 pentru Moldova” vă permite să automatizați gestionarea comerțului cu amănuntul, precum și să optimizați următoarele procese:

– primirea mărfurilor în depozitele magazinelor;
– vânzarea de servicii și bunuri beneficiarului;
– circulația mărfurilor între depozitele interne ale magazinelor, între magazine, precum și între depozitele și magazinele unei întreprinderi comerciale;
– inventarierea stocurilor de mărfuri;
– returnarea bunurilor de la cumparatori, inclusiv dupa inchiderea casei.
– inregistrarea bonurilor de vanzare, precum si a unui raport zilnic mcc, luînd in considerare returul de marfă în această zi de referință;
– înregistrarea orderelor de casă în magazine;
– circulația mijloacelor bănești între casele interne ale magazinelor, rețelele de magazine;

– sosirea mărfurilor în depozitele de depozitare;
– vânzarea de servicii și bunuri către contrapartidă;
– comerțul cu seturi de mărfuri care pot fi create pentru vânzare atât în ​​avans, cât și direct în momentul vânzării;
– circulația mărfurilor între depozitele interne ale magazinelor, între magazine, precum și între depozitele și magazinele unei întreprinderi comerciale;
– inventarierea stocurilor de mărfuri;
– returnarea bunurilor de la cumparatori, inclusiv dupa inchiderea casei de marcat;
– inregistrarea bonurilor de vanzare, precum si a unui raport de sinteza la casa de marcat, luand in considerare marfa returnata in tura;
– înregistrarea încasărilor de numerar și a comenzilor de debit în magazine;
– circulația fondurilor între casele interne ale magazinelor, lanțurile de magazine, casele de marcat și magazinele unei întreprinderi comerciale;
– utilizarea cardurilor de reducere pentru acordarea de reduceri procentuale, cu repartizarea reducerilor pe magazine, pe perioada de valabilitate, pe suma cecului, pe tipul de plata si pe cantitatea de marfa.

Programul poate fi folosit atât independent, inclusiv ca program la casă, cât și împreună cu programele „1C:Contabilitate 8 pentru Moldova”, „1C:Managementul comerțului pentru Moldova” și „1С:Gestiunea companiei pentru Moldova”.

Schimbul de date cu un anumit program 1C este configurat pentru sarcini specifice. De exemplu, integrarea cu programul 1C:Managementul comerțului pentru Moldova permite elaborarea unei comenzi unice către un furnizor pentru întreaga rețea de distribuție și aprovizionarea ulterioară a magazinelor din oficiul central, ajută la schimbul rapid de informații cu oficiul central și la primirea datelor actuale despre soldurile din fiecare magazin.

Schimbul de date setat între programul „1C:Comerț cu Amănuntul pentru Moldova” și „1C:Contabilitate 8 pentru Moldova”, permite să controlați activitatea casierilor, să monitorizați veniturile și soldurilor produselor în magazin, să verificați și să corectați documentația de raportare și să primiți informații rezumative despre toate operațiunile și domeniile pentru evaluarea eficacității muncii.

Funcționalitate

Soluția „1C:Comerț cu Amănuntul pentru Moldova” vă permite să automatizați următoarele domenii de activitate:

– Evidența sinecostului mărfurilor
– Evidența circulatiei marfurilor
– Înregistrarea circulației mărfurilor în contextul analizei de afaceri
– Managementul sortimentului de retea
– Stabilirea prețurilor cu amănuntul
– Analiza vanzarilor si comenzilor catre furnizor
– Controlul livrarilor conform comanzilor catre furnizor
– Comenzile cumparatorului
– Vânzarea cu amănuntul
– Gestionarea reducerilor
– Managementul personalului magazinului
– Analiza activitatii companiei
– Lucru cu echipamente comerciale