1C:Managementul comerțului pentru Moldova

Preț – 8400 lei

Soluția aplicativă „1C:Managementul Comerțului 8 pentru Moldova” este concepută pentru evidența operațională și managerială, inclusiv gestionarea vânzărilor, livrărilor, comenzilor, cifrei de afaceri.

Produsul vă permite să planificați activitățile companiei, să analizați și să urmăriți dinamica vânzărilor, inclusiv comerțul cu ridicata, distribuția și cu amănuntul.

Programul vă permite să automatizați în mod cuprinzător soluția sarcinilor de evidență operațională și managerială, analiza și planificarea operațiunilor comerciale, de depozit și financiare, asigurând astfel managementul eficient al unei întreprinderi comerciale moderne.

Programul poate fi folosit atât autonom, cât și ca sistem de control pentru „1C:Comerț cu Amănuntul pentru Moldova”; de asemenea, se integrează cu ușurință cu programele „1C:Contabiliate 8 pentru Moldova” și „1C:Fluxul documentelor 8”.

Oferă posibilitatea de a lucra într-o bază informațională a mai multor organizații – atât a persoanelor juridice, cât și întreprinzători individuali.

De asemenea, este posibil să lucrați cu diviziuni separate ale întreprinderii atribuite la balanţa separată a întreprinderii.

Datorită opțiunilor diverse de setare, programul este capabil să îndeplinească toate funcțiile contabile – de la menținerea directoarelor și introducerea documentelor primare până la obținerea de rapoarte analitice, pe baza cărora șefii diferitelor departamente pot lua decizii de management argumentate.
– – –
Configurația nu este destinată evidenței contabile și fiscale și pentru formarea documentelor reglementate necesare pentru depunerea la autoritățile fiscale de stat. Aceste sarcini sunt rezolvate în configurații pentru evidența contabilă 1С:Întreprindere 8. Programul „1C:Managementul Comerțului 8 pentru Moldova” prevede posibilitatea încărcării datelor la nivelul documentelor primare în configurația „1С:Contabilitate 8 pentru Moldova”.

Funcționalitate

Configurația vă permite să duceți evidența în numele mai multor organizații, la orice număr de depozite. Astfel de de organizații formează o întreprindere comercială.

O întreprindere comercială este formată din diverse departamente, ai căror angajați asigură interacțiunea întreprinderii cu clienții (furnizori, cumpărători și clienții) și furnizează conducerii diverse rapoarte privind rezultatele activităților lor. Rezultatele activităților de tranzacționare sunt transferate în configurația de evidență contabilă, iar pe baza rezultatelor activităților de tranzacționare sunt generate rapoartele reglementate, care sunt transmise organelor de stat.

Serviciile financiare ale unei întreprinderi comerciale vor putea să efectueze o analiză cuprinzătoare nu numai a fluxurilor de numerar reale în timpul executării operațiunilor de tranzacționare, ci și să planifice aceste fluxuri pe baza datelor privind încasările și cheltuielile viitoare de fonduri.

Managerii de vânzări și achiziții vor putea urmări întregul „ciclu de viață” al unui produs, din momentul planificării achiziției de bunuri pe baza analizei diverselor necesități de mărfuri, până la momentul livrării acestora către beneficiar.. Totodată, întregul ciclu de relații cu clientul este transparent și poate fi urmarit în întregime în configurație, începând de la primul contact al clientului cu întreprinderea comercială.

Automatizarea ciclulului complet de operațiuni de ​​comerț angro, cât și cu amănuntul, utilizînd echipament comercial diferit.

Angaljații depozitelor pot efectua evidența operațională detaliată ale mărfurilor în depozite. Acest lucru asigură controlul complet al soldurilor de mărfuri,emiterea tuturor actelor corespunzătoare.

În activitatea depozitului, poate fi utilizat sistemul de stocare a mărfurilor în celule (depozit WMS). A fost implementată posibilitatea de a conlucra la distanță cu punctele de comerț și magazinele angro.

Șeful întreprinderii va putea primi o varietate de rapoarte care reflectă succind și cuprinzător situația actuală a întreprinderii comerciale.

Subsistemele produsului

Configurația „1C:Managementul comerțului pentru Moldova” constă din diferite subsisteme care rezolvă împreună sarcinile unei întreprinderi comerciale precum:
– Managementul relatiilor cu clientii (CRM)
– Managementul regulilor de vanzari, marketing
– Managementul vanzarilor
– Vânzări cu amănuntul
– Managementul reprezentantilor de vanzari
– Managementul achizitiilor
– Managementul stocurilor
– Managementul depozitului
– Resurse financiare
– Contabilitate financiara

Descrierea produsului

Programul poate fi folosit atât autonom, cât și ca sistem de control pentru „1C:Managementul Comerțului 8 pentru Moldova”; de asemenea, se integrează cu ușurință cu programele „1C:Contabilitate pentru Moldova” și „1C:Fluxul documentelor 8”.

Programul vă permite să automatizați în mod cuprinzător realizarea sarcinilor de evidență contabilă operațională și managerială, analiza și planificarea operațiunilor comerciale, de depozit și financiare, asigurând astfel managementul eficient al unei întreprinderi comerciale moderne.

Oferă posibilitatea de a lucra într-o bază informațională a mai multor organizații – atât a persoanelor juridice, cât și întreprinzătorilor individuali.

De asemenea, este posibil să lucrați cu diviziuni separate ale întreprinderii atribuite la balanţa separată a întreprinderii.

Datorită opțiunilor diverse de setare, programul este capabil să îndeplinească toate funcțiile contabile – de la menținerea directoarelor și introducerea documentelor primare până la obținerea de rapoarte analitice, pe baza cărora șefii diferitelor departamente pot lua decizii de management argumentate.

Configurația nu este destinată evidenței contabile și fiscale și pentru formarea documentelor reglementate necesare pentru depunerea la autoritățile fiscale de stat. Aceste sarcini sunt rezolvate în configurații pentru evidența contabilă 1С:Întreprindere 8. Programul „1C:Managementul Comerțului 8 pentru Moldova” prevede posibilitatea încărcării datelor la nivelul documentelor primare în configurația „1C:Contabilitate 8 pentru Moldova”.

Cine sunt utilizatorii

„1C:Managementul Comerțului 8 pentru Moldova” vă va permite să creați un singur spațiu informațional în compania dvs., să organizați interacțiunea clară între departamente și să îi ajutați pe angajați să lucreze ca o echipă unică. Utilizarea programului va face posibilă creșterea eficienței întreprinderii prin automatizarea operațiunilor de rutină, evidență în timp real, pregătire rapidă a informațiilor pentru luarea deciziilor la diferite niveluri.

1. Conducerea unei întreprinderi comerciale.

Directorul va avea la dispoziție toate instrumentele software necesare pentru analiza interactivă a situației și obținerea de discifrări detaliate ale indicatorilor necesari. „1C:Managementul Comerțului 8 pentru Moldova” vă va permite să fiți în permanență la curent cu starea reală a lucrurilor pentru deciziile operaționale și planurile de dezvoltare a afacerii.

2. Managerii și specialiștii departamentelor comerciale.

Oportunități ample de pregătire a tuturor documentelor necesare, gestionarea circulației de mărfuri și stabilirea prețurilor, recepționarea comenzilor și monitorizarea executării acestora, optimizarea stocurilor în depozit, analizarea cifrei de afaceri, planificarea achizițiilor și livrărilor vor face din „1C:Managementul Comerțului 8” un instrument efficient pentru toate persoanele responsabile, indiferent de genul de activitate și nivelul de responsabilitate.

3. Contabili.

Programul vă permite să automatizați eficient activitatea contabilității, adaptînd-o la nevoile unei afaceri reale. În același timp, informațiile periodice și suportul metodologic al 1C vă vor permite să efectuați evidența în conformitate cu legislația în vigoare și să introduceți datele necesare în sistemul contabil.

4. Profesionişti IT.

Transparența și simplitatea de adaptare a sistemului, posibilități largi de integrarea, accesibilitate de administrare și suport vă vor permite să minimizați eforturile pentru rezolvarea problemelor tehnologice de nivel simplu. Prin adaptarea „1C:Managementului Comerțului 8 pentru Moldova” la nevoile organizațiilor, specialiștii IT se vor putea concentra pe sarcini mai complexe și creative de automatizare a proceselor de afaceri.