1C:Contabilitate 8 pentru Moldova

Preț – 6000 lei

„1C:Contabilitate 8 pentru Moldova” este un instrument profesional pentru ținerea evidenței, pregătirea și transmiterea rapoartelor obligatorii.

Configurația poate fi utilizată în orice structură comercială, indiferent de tipul de activitate și scară – de la întreprinderi mici fără angajați până la holdinguri cu diferite genuri de activitate. „1C:Contabilitate 8” vă permite să duceți evidența în companii care desfășoară activități de comerț angro, cu amănuntul, de comision și online,îndeplinind lucrări contractuale, furnizare de servicii profesionale, lucrări de producere.

Conținutul conturilor, organizarea contabilității analitice, valutare, cantitative asupra conturilor respectă cerințele legislației Republicii Moldova privind evidența contabilă și raportarea datelor. Dacă este necesar, utilizatorii pot crea independent sub-conturi și secțiuni de evidență analitică.

Planul de conturi din configurație este implementat în conformitate cu standardele naționale de contabilitate ale Republicii Moldova și standardele internaționale de raportare financiară.

Programul implementează scheme de evidență contabilă care sunt utilizate în majoritatea organizațiilor. În același timp, se asigură personalizarea flexibilă pentru caracteristicile individuale ale afacerii și principiile contabile adoptate de companie. Programul vă permite să creați noi directoare și să schimbați formele documentelor, rapoartelor, tabelare și grafice.

Caracteristicile produsului

„1C:Contabilitate 8 pentru Moldova” este conceput pentru a automatiza evidența contabilă, inclusiv întocmirea raportării obligatorii (reglementate), în organizațiile care desfășoară orice tip de activitate comercială. Evidența contabilă se tine in conformitate cu legislatia in vigoare a Republicii Moldova.

Configurația „1C:Contabilitate pentru Moldova” oferă o soluție pentru toate sarcinile cu care se confruntă serviciul de contabilitate al unei întreprinderi, în cazul în care serviciul de contabilitate este pe deplin responsabil de contabilitatea la întreprindere, inclusiv, de exemplu, emiterea documentelor primare, evidența vânzărilor etc. Această soluție aplicativă poate fi folosită doar pentru contabilitate, iar sarcinile de automatizare ale altor departamente din organizație , de exemplu, departamentul de vânzări, pot fi efectuate în alte configurații specializate sau alte sisteme.

Principala modalitate de a reflecta tranzacțiile comerciale în contabilitate este introducerea documentelor configurației care corespund documentelor contabile primare. În plus, puteți introduce direct validări individuale.

Functionalitate:

– Evidența documentelor
– Ducerea evidenței activităților mai multor organizații
– Sprijin pentru sistemele de impozitare
– Evidența materiilor prime de producere
– Evidența la depozit
– Evidența operațiunilor comerciale
– Evidența tranzactiilor cu comisioane
– Evidența contractelor agengilor
– Evidența operațiunilor cu containere
– Evidența tranzactiilor bancare si de numerar
– Evidența decontarilor cu contractorii
– Evidența mijloacelor fixe și activelor nemateriale
– Evidența productiei principale si auxiliare
– Evidența semifabricatelor
– Evidența costurilor indirecte
– Evidența TVA
– Salarizare si contabilitate personalizata
– Evidența impozitului pe venit
– Operațiuni de închidere a lunii
– Rapoarte standard
– Raporte reglementate