1С:Gestiunea companiei pentru Moldova

Preț – 7500 lei

„1C:Gestiunea companiei pentru Moldova” este o soluție integrală pentru managementul afacerilor și contabilitate.

Produsul vă permite să automatizați procesele tipice ale întreprinderilor cu vînzări angro și cu amănuntul (nu și în rețelele de magazine care folosesc mai multe case), magazinelor online și companiilor de prestare a serviciilor, contractorilor și companiilor mici de producție.

Vă rugăm să rețineți că produsul „1С:Gestiunea companiei pentru Moldova” nu este destinat evidenței contabile și evidenței fiscale. Pentru ducerea evidenței reglementate și raportare, puteți folosi „1C:Contabilitate 8 pentru Moldova”, în care puteți transfera toate informațiile necesare din programul „1С:Gestiunea companiei pentru Moldova”.

Soluția aplicativă „1С:Gestiunea companiei pentru Moldova” permite utilizatorilor să îmbunătățească eficiența companiei, oferind proprietarilor și managerilor o gamă largă de instrumente de management, iar angajaților noi oportunități de muncă productivă. Soluția nu este supraîncărcată funcțional și se adaptează cu ușurință la particularitățile organizării managementului și contabilității în companie – aceasta oferă posibilitatea unui „start rapid” și confortul muncii zilnice.

Programul este potrivit pentru companiile de comerț, producție și servicii, întreprinderi mici și mijlocii care angajează până la 100-150 de angajați și trebuie să automatizeze până la 20 de locuri de muncă. Implementează cele mai necesare pentru evidența operațională non-fiscală, control, analiză și planificare. În funcție de nevoile proprietarului afacerii și de interesele companiei, lucrul cu programul poate fi început cu utilizarea unui funcțional limitat (de exemplu, documente și menținerea unei baze de date cu clienții) și pe măsură creșterii și creearea de noi zone (deschiderea altor punct de vânzare cu amănuntul, lansarea producției etc.), poate fi utilizată la maxim gama largă de aplicații.

Configurația, în acest moment, folosește interfața în limba rusă, în formele tipărite ale documentelor și rapoartelor, este posibilă selectarea limbii moldovenești. Pentru comoditatea utilizatorilor care preferă interfața în limba moldovenească, traducerea interfeței este planificată în următoarele versiuni ale configurației.

Funcționalitate

Soluția aplicativă „1С:Gestiunea companiei pentru Moldova” oferă utilizatorilor posibilitatea de a automatiza următoarele domenii de activitate:
– Efectuarea lucrărilor, prestarea serviciilor
– Productia de bunuri
– Marketing si vanzari
– Vânzări cu amănuntul
– Aprovizionare și achiziții
– Stocuri si depozit
– Resurse banasti
– Mijloace fixe
– Finanţe
– Personal si decontări cu personalul
– Decontari cu furnizorii

Aplicații

1. Vânzări angro

– CRM
– Planificare
– Vânzări

2. Vânzări online

– Integrare cu magazinul
– Comenzile clienților
– Controlul managerilor si curierilor

3. Vânzări cu amănuntul

– Puncte de vânzare cu amănuntul
– Planificare
– Analiza

4. Servicii

– Evidența serviciilor prestate
– Programare servicii
– Analiza performanței

5. Productie

– Planificarea productiei
– Analiza productiei
– Evidența productiei

Caracteristicile produsului

– Permite utilizatorilor să crească eficiența companiei, oferind proprietarilor și managerilor o gamă largă de instrumente de management, iar angajaților – noi oportunități de muncă productivă;
– Nu este destinat evidenței contabile si fiscale;
– Tot de aveți nevoie pentru evidența operațională, control, analiză și planificare;
– Nu este supraîncărcat cu funcții și se adaptează cu ușurință la particularitățile organizării managementului și contabilității în companie – aceasta oferă posibilitatea unui “start rapid” și confortul muncii zilnice;
– Adaptat special pietii Republicii Moldova.

Specificații/cerințe

1. Setarea parametrilor contabili

În timpul procesului de configurare:
– înregistrarea informațiilor despre organizațiile întreprinderii,
– înregistrarea structurii întreprinderii – departamente, depozite,
– stabilirea parametrilor de evidență,
– configurarea functiilor de service,
– introducerea datelor inițiale pe diviziuni de evidență.

2. Capacități de service

Programul oferă servicii:
– căutare de date full-text – căutare de text arbitrar în toate obiectele de configurare (documente, directoare etc.);
– încărcarea datelor din foile de calcul;
– incarcarea clasificatorului bancilor;
– intocmirea unei scrisori catre departamentul de suport tehnic, precum si alte posibilitati.