1) Asistență și remedierea erorilor
Este important să completați formularele corect, să nu scurtați timpul de completare și să nu omiteți etapele importante.
Persoanele cheie responsabile de comunicarea cu echipa de implementare din fiecare departament ar trebui să devină elemente importante ale implementării acestui proces.
Angajații cheie din departamente ar trebui să arate prin propriul exemplu umplerea corectă a bazei.
La câteva luni după faza activă, o linie telefonică de asistență ar trebui să fie deschisă în grupul de implementare.
Baza trebuie verificată în mod regulat la erori, care ar trebui explicate utilizatorilor într-o formă delicată.
După un timp, afluxul de erori și întrebări va dispărea.
2) Formarea rapoartelor finale de management
Acesta este un pas tehnic și unul dintre cei mai simpli pași în introducerea contabilității de gestiune.
Deoarece aveți deja date inițiale structurate corect, nu depindeți de angajați și utilizatori.
Rămâne doar să automatizăm logica formării unui raport din datele sistemului, mai ales că rapoartele standardizate sunt deja disponibile în multe software-uri.
De asemenea, există un raport privind capitalul de rulare – acestea sunt datoriile creditorilor și debitorilor pe termeni de plată.
Soldurile stocate pot fi gestionate printr-un raport privind comenzile către un furnizor și așa mai departe.
Desigur, va trebui, de asemenea, să personalizați rapoartele și să adăugați rapoarte proprii, dar acest lucru nu este dificil avînd datele structurate.
Sper că experiența noastră pozitivă vă va ajuta să evitați unele greșeli în implimentarea contabilității de management la întreprindere și va falicita procesul de implementare într-un mod mai ușor și mai rapid.