Soluția aplicată „Evidența managerială” bazată pe 1C Întreprindere pentru Moldova, face posibilă creșterea eficienței companiei, oferind proprietarilor și managerilor o gamă largă de instrumente de management, iar angajaților – noi oportunități de muncă productivă.
Soluția nu este supraîncărcată cu funcții inutile, și se adaptează cu ușurință la particularitățile managementului organizației și contabilității în companie – aceasta asigură posibilitatea unui „start rapid” și confortul muncii zilnice.
Modulul „Evidența managerială” este special conceput pentru piața Republicii Moldova.
În timpul dezvoltării modulului, au fost luate în considerare rezultatele implementării și funcționării configurației la diferite întreprinderi industriale și experiența mai multor ani în dezvoltarea, utilizarea și vânzările produsului „Contabilizare 4.0”.
Programul este potrivit pentru companiile de comerț, producție și servicii, ale întreprinderilor mici și mijlocii, care angajează de la 5 la 150 de angajați și trebuie să automatizeze de la 3 la 20 de locuri de muncă.
Programul include operațiunile cele mai necesare pentru evidența operativă non-fiscală, control, analiză și planificare.
În funcție de nevoile proprietarului afacerii și de interesele companiei, lucrul cu programul poate fi început cu utilizarea funcționalității limitate (de exemplu, documentație și menținerea bazei de clienți), iar pe măsura creșterii și creeării noilor direcții ( deschiderea unui punct de vânzare cu amănuntul, lansarea producerii, etc.) pot fi utilizate capacitățile largi ale aplicației.
Configurarea utilizează în prezent interfața în limba rusă.
Atragem atenție, că modulul „Evidența managerială” bazat pe 1C pentru Moldova nu este destinat evidenței contabile și fiscale.
Funcționalitate
Soluția aplicată „1C: Managementul companiei pentru Moldova” oferă utilizatorilor posibilitatea de a automatiza următoarele sectoare ale activității:
- Efectuarea lucrăriloe, furnizarea de servicii,
- Producerea de produse,
- Marketing și vînzări,
- Aprovizionare și achiziții,
- Stocuri și depozit,
- Resursele bănești,
- Mijloace fixe,
- Finanțe,
- Cadre și decontările cu personalul.