Dragi prieteni!
Suntem bucuroși să anunțăm ieșirea unei noi versiuni de Contabilizare 4.0.131.
pe platforma 1C:Întreprindere 8.
Numărul relizului 4.131
1. În meniul Active imobilizate a fost adăugat Registrul Mijloacelor fixe în scopuri fiscale. Documentul este decshis spre redactare.
2.Pentru o evidență corectă a formularelor tipizate cât și a diapazoanelor a fost adăugat controlul și casarea automata a seriilor și numerelor pentru utilizarea acestora în documentul Act de achiziții.
Pentru ca să fie casat exemplarul de număr și serie este necesar de marcat bifa Act de achiziții pe pagina Altele în documentul Achiziții active. Astfel programul verifică existența seriei și numărului indicat în antetul documentului precum și completează automat rubrica Responsabil pentru FSE.
Opțiunea de bifarea poate fi aplicată și pentru documentele create anterior.
Atenție!!! Dacă ați casat un anumit interval de FSE pentru aceste documente nu bifați Act de achiziții.
3. Pentru a ușura munca contabilă a fost creat un document nou pentru inventarierea creanțelor și datoriilor față de contragenți. Astfel în meniul «Furnizori, clienți» a fost adăugat documentul «Inventarierea debitorilor și creditorilor».
Forma spre printare a documentului Inventarierea debitorilor și creditorilor este una recomandată reieșind din punctul 23 al Ordinului Ministerului Finanțelor N.60 din 29/05/12 cu privire la aprobarea Regulamentului privind inventarierea, dar formularele listelor de inventariere pot fi adaptate la cerințele fiecărei entități.
Documentul poate fi completat secționat, fiecare pagină aparte sau integral.
La deschiderea unui nou document se indică data pentru care se formează soldurile pentru contragenți.
Completarea automată are loc prin apăsarea butonului Completează. În fereastra deschisă puteți seta criterii de completare, dacă nu se setează nimic programul va completa lista cu toți contragenții care la momentul creării documentului au sold.
Atenție! Fiecare pagină (debitori și Creditorii) se va completa separat!
Pe pagina Comisie completarea automată are loc doar în cazul în care în constantele programei aveți setată informația necesară!
4. Pentru a automatiza procesul de inventariere, a fost adăugată posibilitatea completării automate a informației ce tine de membrii comisiei în documentele:
- Inventarieri imobilizări
- Inventarierea activelor
- Invenatrierea debitorilor și creditorilor
Pentru a beneficia de această opțiune este necesar să fie completată informația corespunzător membrilor comisiei în constantele programei.
Informația este deschisă spre redactare în partea tabelară a documenrului și va fi vizibilă în forma spre printare.
5.Pentru o evidență corectă a perioadei de concediu din cont propriu a fost creată o metodă de calcul specific formei date de concediu.
Vă atragem atenția asupra faptului că utilizarea altor metode de calcul va distorsiona calculul concediului ne utilizat la concedierea angajatului.
Pentru reprezentarea corectă a informației în rapoarte este necesar de setat în impozitul Asigurare socială bifa pentru această metodă de calcul al concediului din cont propriu.
6. În documentul Vânzări ( în toate tipurile de operații) a fost adaugată denumirea câmpului cu data documentului.
7. Reeșind din ultimele modificări operate de SA BC Moldova Agroindbanck, a fost modificată denumirea băncii în registrul Bănci.
8. Au fost remediate erori în sistem.