Blog tehnologic 1C de la Contabilizare

  1. Prima pagină
  2. Blog tehnologic 1C de la Contabilizare
Filters
Reset

Funcționalul ERP Contabilizare 4.0

Sistem ERP
Funcționalul ERP Contabilizare 4.0

Funcționalul Contabilizare 4.0 bazată pe 1C. Pentru ce este folosit ERP – Contabilizare 4.0? Din 2014, peste 1000 de întreprinderi au devenit clienți ai ERP Contabilizare 4.0.

Implementare ERP bazată pe 1C. De ce noi. Partea 5

Sistem ERP
Implementare ERP bazată pe 1C. De ce noi. Partea 5

Avem mai multe opțiuni pentru soluții bazate pe 1C: Сontabilizare 4.0 (soluție emblematică), Clouds.md (Cloud bazat pe 1C), Contabiliare 5.0 (soluție locală și cloud). 5 soluții industriale: Organizații non-profit (NPO), Cultivarea plantelor, Industria animaliera, Apa-Canal, Constructii.

Implementare ERP bazată pe 1C. Rezultate implementării. Partea 4

Sistem ERP
Implementare ERP bazată pe 1C. Rezultate implementării. Partea 4

Îmbunătățirea calității managementului întreprinderii. Creșterea cifrei de afaceri al activelor. Îmbunătățirea eficienței resurselor umane și a gestionării numerarului. Minimizarea timpului de pregătire a raportării. Implementarea analizei pentru optimizarea proceselor decizionale de management.

Implementare ERP bazată pe 1C. Foaie de parcurs. Partea 3

Sistem ERP
Implementare ERP bazată pe 1C. Foaie de parcurs. Partea 3

Analiza stării curente. Determinarea scopului implementării și a rezultatului dorit. Instruirea utilizatorilor de bază privind configurația tipică. Analiza principalelor procese de afaceri. Determinarea succesiunii proceselor implementate. Scrierea unui proiect (dacă este necesar). Descrierea proceselor de afaceri sub formă de specificații tehnice. Transferul la operațiunea de încercare. Trecerea ăn exploatare tehnică.

Implementare ERP bazată pe 1C. Etapele principale. Partea 2

Sistem ERP
Implementare ERP bazată pe 1C. Etapele principale. Partea 2

Etapele principale ale implementării ERP: Definirea obiectivelor implementării. Stabilirea obiectivelor pentru funcționalitatea ERP necesară. Dacă este posibil, aranjați o vizită de referire. Pregătiți o foaie de parcurs de implementare. Evaluați diferite opțiuni de implementare.